Pij zdrowo, żyj zdrowo z Nestlé Pure Life

Dodane przez ro2,

  Filed under: Zdrowie
  Comments: None
  Tagi: , , , ,

16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestlé Pure Life. To pierwsza kampania marki uwielbianej przez konsumentów na całym świecie, którą będzie można zobaczyć również w Polsce.

 

W maju br. nastąpiła zmiana nazwy wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie „mega brandu” o globalnym zasięgu. Nowa odsłona marki ma również ułatwić konsumentom postrzeganie jej jako produktu oferującego zdrowe nawodnienie dla całej rodziny.

W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie – zmianie uległ kolor i wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów  do marki Nestle Aquarel – obecnej od 10 lat na polskim rynku – w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.

Kampania reklamowa, wspierająca wodę Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów. Spot został przygotowany w wersji  30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.

Reklama pokazuje potencjał Nestlé Pure Life jako marki wielopokoleniowej, która towarzyszy rodzinie każdego dnia. Spot niesie za sobą szereg pozytywnych emocji i skojarzeń, a przede wszystkim uczy właściwych nawyków: odpowiedniego nawodnienia organizmu i wybierania wody zamiast słodkich napojów. Dzięki temu dzieci, już od najmłodszych lat, będą wiedziały, że picie wody nie tylko gasi pragnienie ale jest również jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Nestlé Pure Life pomaga odkryć zalety zdrowego stylu życia, w myśl hasła: Pij zdrowo, żyj zdrowo.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.

Be Sociable, Share!

Napisz pierwszy komentarz.

Twój komentarz

You must be logged in to post a comment.